Vi söker platschef till Bas Barkarby - Atrium Ljungberg

Vi söker platschef (konsult) till projektet Bas Barkarby

Inom kort börjar vi bygga Bas Barkarby, ett multifunktionellt kvarter för lärande, idrott och näringsliv mitt i den växande stadsdelen. Just nu håller vi på att sätta ihop vårt team och är på jakt efter en platschef och en biträdande platschef på konsultbasis.

Bas Barkarby är ett stort byggprojekt som kommer att pågå under cirka tre år. I projektet arbetar vi med delad entreprenad i en platt organisation där besluten tas i projektteamet. Atrium Ljungberg bygger för att äga och förvalta, med egen affärsutveckling och projektledning, vilket borgar för kvalitet och genomtänkta lösningar. Hos oss får du härliga arbetskamrater, ett kompetent handplockat gäng som har stor erfarenhet från liknande projekt. Låter detta intressant? Kontakta projektledare Anders Finnhammar på anders.finnhammar@al.se eller telefon 070-329 04 61 senast den 1 april.

Om Bas Barkarby

Barkarby är det största utbyggnadsområdet i Stockholmsregionen. Under de  kommande 15 åren ska en helt ny stadsdel, Barkarbystaden, växa fram med närmare 20 000 bostäder, arbetsplatser, skolor, omsorg, handel, kultur och restauranger och service.

I samverkan med Järfälla kommun vill vi skapa Bas Barkarby, ett multifunktionellt kvarter mitt i den växande Barkarbystaden, för lärande med inriktning mot naturvetenskap och teknik samt för kultur, idrott och näringsliv. Det blir en plats där människor, både studenter och företagare, studerar, arbetar, träffas och utvecklas tillsammans. Bas Barkarby ska byggas i två etapper. Byggstart av första etappen om cirka 24 400 kvadreatmeter sker under våren 2019.